Podna grafika (Podna grafika)
Brendiranje prostorija je otišlo korak dalje, pa mi svojim klijentima u Srbiji možemo ponuditi izradu podne grafike. Ovo je savršen način brendiranja za sportske dvorane, gde će se na terenu naći nalepnica sa grbom sportskog kluba ili logotipom sponzora. Podna grafika se dosta koristi u trgovini. Veliki prodajni lanci ističu određeni brend tako što podnom nalepnicom označe mesto gde se nalaze police sa njihovim proizvodima. Koliko puta smo svi primetili strelice ili putokaze na podu?! To je takođe vrlo zanimljivo brendiranje poda i može se videti u tržnim centrima. Podna grafika je fantastičan način reklamiranja jer je lako uočljiva i efikasno komunicira sa ciljnom grupom. Kupci vrlo brzo primete reklame na podu. Naročito jer su one većeg formata nego drugi reklamni materijal. Nalepnica na podu je dugotrajnija i izdržljivija od drugog promotivnog matrijala. Po njoj se hoda svakodnevno, briše se sredstvima za higijenu poda, a ipak je vrlo dugog veka! Boje ostaju jarke i postojane, a nalepnica čvrsto zalepljena na podu. U nastavku ćemo vam otkriti naše tajne za štampu podnih grafika!
Tehnologija za izradu nalepnica je vrlo savremena, te možemo ponuditi različite mogućnosti. Što se materijala tiče, stikeri za pod se izrađuju od kvalitetne PVC folije koja može biti providna ili u beloj boji. Folije mogu biti mat ili sjajne. One su vrhunskog kvaliteta i prilagođene su mestu na kome se nalaze, tj. podu. Ne klizaju se, pa je bezbednost posetilaca objekta na visokom nivou. PVC folije koje se koriste za izradu podnih nalepnica se laminiraju posebnom folijom koja štiti grafiku, ali ima i druga važna svojstva. Ona sprečava refleksiju jakog svetla i kondenzaciju. Nalepnice za podove nastaju direktnom digitalnom štampom na foliji. U pitanju je štampa nalepnica u punom koloru što podrazumeva CMYK tehniku štampe. Koriste se četiri osnovne boje, čijim mešanjem se dobijaju sve ostale nijanse. Ovom tehnikom se dobijaju veoma izdržljive podne reklame po pristupačnim cenama.