Pozivnice od papira (Pozivnice)
Kažu da su pozivnice jako važne jer vašim gostima daju prvu sliku o vašem venčanju. Pozivnice imaju zadatak da najave divnu svečanost, ali i da otkriju delić onoga što očekuje vaše goste. Stoga treba vrlo ozbiljno shvatiti proces nastanka pozivnica za svadbu, od ideja za njihov oblik, izgled, tekst pozivnice, pa do izbora materijala i same tehnike izrade. Sve navedeno će vašim gostima pokazati koliko ste se zaista potrudili da ih oduševite i podelite nezaboravne trenutke sa njima.
Naša štamparija je poznata kao mesto gde nastaju pozivnice koje se pamte. Pored modernih varijanti od drveta i klirita, u ponudi imamo i pozivnice od papira za one koji vole romantični retro izgled. Savremena tehnologija, kojom je opremljen naš proizvodni pogon, pruža mogućnost ravnog i konturnog sečenja papira. Ova informacija za vas, kao naše klijente, znači samo jedno: pozivnice se mogu uraditi u svakom obliku i dimenzijama koji vi odaberete. Takođe, potrudili smo se da obezbedimo širok izbor papira za izradu pozivnica, kako bi svako mogao da kreira pozivnice kakve je oduvek želeo. Odabrali smo kunstdruk različite gramature od 130 do 300 gr i specijalne vrste papira kao što su Star Dream Opal, Star Dream Cristal itd. Štampa pozivnica se uglanom radi u punom koloru jednostrano ili obostrano. Takođe, postoji varijanta da vaše pozivnice sa jedne strane budu isprintane u punom koloru, a sa druge strane crno belo. Kako bismo dodatno poboljšali celokupan utisak koji pozivnice ostavljaju i ispratili vašu kreativnost do kraja, obezbedili smo i određene dorade na pozivnicama, ukoliko postoji potreba za njima. One se mogu savijati prema vašoj želji ili biti spakovane u običnu ili luksuznu kovertu.
Možemo reći da se najčešće od papira prave pozivnice za venčanje ili pozivnice za rođendan. Takođe, pozivnice za krštenje mogu biti fatastično urađene od ovog materijala. Usluge profesionalnih dizajnera i korišćenje visoke tehnologije obezbediće vrhunske pozivnice. Cena im je najekonomičnija u odnosu na druge vrste ovog proizvoda.